[l10n-cs] Gettext na windows

Petr Kovar pknbe na volny.cz
Sobota Duben 4 14:46:27 CEST 2009

Petr Pulc <petrpulc na gmail.com>, Sat, 04 Apr 2009 14:03:54 +0200:

> Ahoj všichni,
> překládám gobby a nejnovější verzi můžu spustit jen pod Windows. (Kvůli
> závislostem bych musel instalovat intrepid nebo jaunty.) Žádny .mo
> soubor jsem ale na disku nenašel.
> Jak se tedy řeší překladové soubory (pro GTK aplikace) ve win? Našel
> jsem sice něco jako gettext pro windows, ale ve windows se pohybuji jen
> z nutnosti a překlady jsem opravdu zatím neřešil...

Jak už naznačil Pavel, instalační balíček Poedit pro Windows obsahuje i
příslušné verze nástrojů gettext. Soubory MO by se měly nacházet v
instalačním adresáři daného programu v Program Files, v případě sdílených
knihoven možná také v Common Files. Na Windows je možné používat také
editor Virtaal a nástroje Translate Toolkit:

http://translate.sourceforge.net/wiki/

Petr Kovář