[l10n-cs] diskuze Digest, Vol 6, Issue 8

Petr Pulc petrpulc na gmail.com
Neděle Duben 19 13:59:08 CEST 2009

S tím automatickým překlápěním moc nesouhlasím. V mém prohlížeči by s totiž
pak zobrazovaly v angličtině (i když vím, že se to dá lehce opravit...). A
obecně je automatické přesměrovávání pro uživatele většinou takový
nepříjemný a zbytečný šok. Lepší by bylo odkazovat třeba přímo na
http://en.l10n.cz nebo podobnou adresu. S překladem (sepsáním) základních
informací do angličtiny ale souhlasím a rád se případně i zapojím...

Petr Pulc