[l10n-cs] Dalsi slovicka

Kamil Páral ripper42 na gmail.com
Úterý Duben 28 15:52:02 CEST 2009

Dne 28.4.2009 15:30, David Kolibáč napsal(a):

> To je IMHO blbost, protože frontend je obvykle UI pro nějakou
> aplikaci/knihovnu, která je pro běh toho frontendu nezbytná, nikoliv
> pouze podporující.

To bych tak neviděl, podpůrná neznamená, že nemůže být nezbytná. Navíc
tomu tak ani vždy není, u aplikace můžete mít více backendů a mezi nimi
si vybírat (Totem - gstreamer/xine).

> Nadstavba podle mého přidává nějakou funkčnost. To je pak zase
> hovadina, pokud přijmeme to, co jsem naznačil výše, tedy že frontend
> obvykle přidává jen UI,

A UI nad konzolovým programem/knihovnou není nadstavba? Nepřidává
funkčnost? Samozřejmě, už tu Petr Kovář dával odkazy, že se to často
překládá jako "rozhraní". Ale nemyslím si, že by to muselo vždy
uživatelské rozhraní být, ačkoliv je to určitě časté.