[l10n-cs] Společný překladatelský projekt

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Pátek Únor 27 15:22:04 CET 2009

Dne Friday 27 February 2009 14:59:29 Martin Böhm napsal(a):

> vzdycky zastance pristupu "mene plku, vice cinu", takze bych zacal
> rovnou a na installfestu si o tom popovidal.

Došlo mi cestou do obchodu, že to takhle vyznělo. :-) Ale když jsem
přišel, čekaly na mě další maily...

> Jak jsi rikal vyse, ze by ses rad obul do l10n.cz, mas nejaky plan
> toho, co by Tva ucast obnasela? Ja jen, abych si mohl udelat obrazek,
> co z technicke stranky je pro Tebe treba zaridit.

...od Václava Čermáka  a Ondřeje Surého, se kterými jsem si vše potřebné
domluvil. Budu se tomu věnovat o víkendu.

Jen pro upřesnění - to není moje sóloakce. Já jednám za víc lidí, záda
mi kryje Jirka Eischmann, který, ač (do)přeložil Evolution,  se nyní
věnuje KDE4.

To je právě k tomu pivu - potřebujeme do knih o Mandriva Linuxu a
Ubuntu, aby bylo vše česky. Nejlepší způsob se ukázal: úzká spolupráce s
patřičnými lidmi (Bukovjan, Trefný, Páral a další) a osobní zapojení.
Tohle děláme už přes rok, jen o většina lidí neví - ale jsme ve fázi,
kdy je třeba nabírat nováčky a potřebujeme funkční prostředí ve větším
měřítku. Takže se snažíme, přesně podle plánu stanoveného někdy před cca
15 měsíci, aby se to vylepšilo.

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info