[l10n-cs] Společný překladatelský projekt

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Neděle Březen 1 20:41:08 CET 2009

Dne Sunday 01 March 2009 19:38:43 Petr Pisar napsal(a):
> Popravdě nejsem přesvědčen, že ke sjednocení překladů je nutné
> sloučit jednotlivé týmy a pohltit jejich procesy. Tohle tu už jednou
> zkusilo Ubuntu s Rosetou a jak to dopadlo.

To jsou odvážné myšlenky, které jsem já, jakožto autor původního mailu,
zahnal i v divokých snech.

Ano, GNOME funguje a nikdo do toho rýpat nechce, proč taky. Ale KDE moc
nefunguje, i když je to lepší a OpenOffice.org potřebuje podle mého názoru
pomoc. Chci jen zprostředkovat komunikaci a pokusit se aktualizovat a
udržovat informace na webu.

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info