[l10n-cs] kliknout vs. klepnout

Lucas Lommer llommer na svn.gnome.org
Úterý Březen 3 22:15:27 CET 2009

Stalo se a pandorina skrinka byla otevrena :D

Co si myslite o prekladu terminu 'Click' vy? Preferujete preklad jako
'Kliknout' nebo 'Klepnout'?

Osobne prekladam vyhradne jako 'klepnout', preklad 'kliknout' mi prijde
nespisovne, nehezke, pocestene. Viz nize predchozi diskuze.

"Najed (kurzorem) sem a klepni (na tlacitko)" mi prijde prirozenejsi nez
klikani. Nejsem 'Computer Monkey' abych vydaval takove zvuky :)

Abychom predesli nedorozumenim, neni to od klepani mysi do stolu, ale od
klepani prstem na tlacitko mysi, za ucelem akce, v okamziku, kdy je
kurzor v pozadovane pozici na obrazovce.

--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer na svn.gnome.org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom na jabber.org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)