[l10n-cs] kliknout vs. klepnout

Lucas Lommer llommer na svn.gnome.org
Úterý Březen 3 23:09:44 CET 2009

Internetovou jazykovou prirucku UJC beru jako relevantni zdroj. To nic
nemeni na mem presvedceni, ze to neni 'spravne cesky', tj. jako nevhodny
termin pro preklad.

Proti kurzoru nic nemam, ale ani na nem netrvam, ukazatel je o dost
lepsi preklad, nicmene kurzor je konkretnejsi (navic takovej ukazatel
mysi nad ukazatelem prubehu... aby to pak vubec neco ukazalo :)).
-
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer na svn.gnome.org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom na jabber.org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)