[l10n-cs] Cache

Vít Pelčák vit na pelcak.org
Čtvrtek Říjen 15 08:29:37 CEST 2009

Souhlasim s Lukasem Lommerem.

Ze vsech tech na houby prekladu je tenhle IMHO na houby nejmene.

Problem je ale v kontextu. Jak uvedl Adam Prikryl, tak ne vzdy toto
jde toto prekladat univerzalne.

Ja osobne bych proto preferoval "neprekladat" s tim, ze beznemu
uzivateli tohle stejne nic nerekne a pokrocileho to bude mast, ale
pokud bude panovat vseobecna shoda, jsem ochoten projit preklady KDE a
(pokud to bude v kontextu sedet) to poopravovat.