[l10n-cs] proprietary

Petr Kovar pknbe na volny.cz
Úterý Září 8 19:42:22 CEST 2009

Martin Böhm <martin.bohm na ubuntu.com>, Tue, 8 Sep 2009 17:04:42 +0200:

> Zdravím i Tebe,

> no, s takovýmhle nosočístoplenným překladem mám opravdu problém. Toto
> slovní spojení jsem nikdy neslyšel, a mám obavy, že adjektivum
> "vlastnický" se v mluvě (snad až na diktáty) vůbec mimo 19. století
> nepoužívá :o)

Pokud máš opravdu takové obavy, tak to jenom ukazuje, jak moc jsi
profesionálně deformovaný. ;-)

Na zbytek tvého příspěvku nemá cenu moc reagovat, protože bych jenom
opakoval, co už jsem napsal dříve, nebo co dnes k tématu přidal Petr Písař.

Zdraví
Petr Kovář