[l10n-cs] [glibc] Konverze z ISO-8859-2 na UTF-8

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Září 17 13:22:56 CEST 2009

Dne Čt 17. září 2009 Miroslav Kure napsal(a):

> Správný postup by byl poslat patch, aby to mohli lidé vyzkoušet a
> bavit se o konkrétních výsledcích. Kdyby byl někde přístupný počítač,
> který má tyto změny aplikovány, bylo by to ještě lepší.
>
> Změna takového dopadu se nedá odsouhlasit na papíře.

no, myslel jsem, že to probereme teoreticky, podle toho stvořím upravenou
verzi, a pak teprve budeme (nebo aspoň já budu) testovat a ladit, než se to
pokusím dostat do upstreamu ...

omlouvám se, moje chybka, že jsem tuto představu dostatečně nedal na vědomí

takže se tážu, je libo testovat jednotlivé změny nebo raději až celý výsledek?

- preferuju druhou možnost, práce navíc u první možnosti IMHO nevyváží její
výhody

K.