[l10n-cs] prerequisites

Martin Luke martin.meridius na gmail.com
Pondl Duben 5 19:07:49 CEST 2010

Kontext je:

> To make sure you have all the prerequisites installed....

O dependences / dependencies jsem věděl, jen jsem si to potřeboval potvrdit.
;)

Koukám, že "závislosti" nejsou ve slovníku!
Navrhuji přidat:
závislosti
dependences
dependencies
prerequisites

Kdo je pro?

---
S pozdravem Martin Lukeš
P.S.: Prosím, ponechte historii komunikace.