[l10n-cs] Gnome Commander

Vclav ermk vaclav.cermak na gmail.com
Steda Duben 7 11:43:21 CEST 2010

Ahoj,

chtěl bych požádat překladatele Gnome Commnaderu o opravu překladu v
nastavení. Pod záložkou Nastavení > Programy je zaškrtávací volba "Vždy
stahovat vzdálené soubory před jejich otevřením v externím programu". Tato
volba funguje přesně opačně. Neměl jsem ji označenou a soubory ze serveru,
které jsem chtěl editovat se vždy stahovaly na můj lokální disk. Čistě
omylem jsem volbu označil a soubory se přestaly stahovat. Mohl jsem je opět
editovat přímo na serveru a pak uložit změny, vše na serveru, bez stahování.
Určitě by to chtělo opravit. Mě osobně to dost potrápilo.

Sníme obrazovky je zde:

http://www.flickr.com/photos/49094185@N07/4499072455/

Díky!

Vašek

--
This message contains no viruses because I'm using a (virus) free operating
system  - www.ubuntu.com

Dal informace o konferenci diskuze