[l10n-cs] Konference Otvorený softvér vo vzdelávaní , výskume a v IT riešeniach 2010

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Středa Duben 14 16:00:02 CEST 2010

Zdravím konferenci,

Liberix se podílí na organizaci uvedené konference, která se koná ve dnech 1.-4. července na půdě
Žilinské univerzity.

Tímto chci každého samozřejmě pozvat jako návštěvníka, ale mám ještě jednu nabídku. Hovořil jsem
dlouze s panem Šrámkem, který je jedním z hlavních organizátorů, o kvalitě a potenciálu slovenských
překladů softwaru. Oba se domníváme, že by bylo vhodné nabídnout slovenským zájemcům spolupráci,
protože slovenské překlady různého svobodného softwaru jsou nedostačující.

Proto mě zajímá váš názor a zejména zájem. Přijeli byste diskutovat na překladatelský workshop?
Chtěli byste představit svou práci, software, který používáte, problémy, které jste vyřešili?

Z konference vznikne sborník s vlastním ISBN: http://sospreskoly.org/files/Zbornik-OSSConf09.pdf

Prosím o reakce, případně nabídky.

http://ulabserv.fri.uniza.sk/ocs/index.php/OSSConf/OC2010

--