[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Pondělí Duben 19 22:06:15 CEST 2010

Karel Volný píše v Po 19. 04. 2010 v 21:59 +0200:

> pročež se mi jeví vhodné to použít všude :-)

Jsou to prostě rozdílné termíny, chápete?

> hm, nějak nerozumím, nač je v tomto případě dobré rozlišovat mezi textem a
> grafikou ... principiálně to plní funkci stejnou, prostě místo, kam se nějakým
> způsobem zaměřuje pozornost uživatele

> gpm?

Pánové, evidentně nechápete, jak jednotlivá zařízení fungují. Prosím,
jste mladí - tak si o těch věcech něco přečtěte. Zbytečně hledáte
rozpory kde nejsou. Vlamujete se tam, kde není rozpor a k čemu jsem se
již pozitivně vyjádřil.

A konečně zbytečně argumentujete chybně. GPM funguje na konzoli,
případně v emulaci terminálu (tj. terminál pro GUI). Kromě toho je to
nový výdobytek pro Linux (a v prvé řadě IBM PC).

--
                            Milan Keršláger
                            http://www.pslib.cz/ke/