[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

David Kolibáč david na kolibac.cz
Středa Duben 21 17:38:24 CEST 2010

Aby diskuze nevyzněla do prázdna:
Zdá se, že (textový) "kurzor" je jasný.
Ale co pro polohovací zařízení? Souboj "kurzor" vs "ukazatel" podle
mého pozorování vypadá na plichtu 4:4.
Nepochybně jsou situace, v nichž je obojí ("ukazatel" i "kurzor")
třeba obohatit o "myši", přičemž se asi shodneme, že nazývat všechna
polohovací zařízení "myš" je poněkud problematické. Chtělo by to
nějaký průzkum mezi uživateli (testování použitelnosti?), zda v tomto
kontextu porozumí spíše tomu ("kurzor"), či onomu ("ukazatel")
termínu.

Zdraví David Kolibáč.