[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Čtvrtek Duben 22 11:43:51 CEST 2010

Karel Volný píše v Čt 22. 04. 2010 v 11:34 +0200:

> asi mi tady něco uniká ...
>
> jde nám snad o věc, kterou chceme nějakým termínem označit
>
> ne o to vzít různá označení, a pak dokazovat, že to jsou různá slova, byť
> třebas označují (principiálně) stejnou věc
>
> utečme klasicky k příkladu s auty :-)
>
> hádá se někdo o to, že třebas na osobáku jsou na kolech nazuty "pneumatiky",
> zatímco na traktoru "gumy", a z toho, že "pneumatiky" != "gumy", protože to
> první má 10 písmenek, a to druhé jenom 4, vyvozuje něco o nezaměnitelnosti
> termínů, notabene když se i ty předměty na první pohled dost liší?

A vraťte se prosím k technicky správným termínům.

V zásadě nechápu, proč si zde někteří mermomocí snažit zavést nesprávné
a nepřesné termíny a zuby nehty to obhájit.

To je jako v tom novém vtipu - Islanďané neznají "c", takže místo cash
posílají do Británie ash.

Měli byste tam rovnou napsat "henten" nebo "hajzlík", protože to
uživatelé používají a je jim to jedno. Ne?

--
                            Milan Keršláger
                            http://www.pslib.cz/ke/