[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 11:57:06 CEST 2010

> Protože v některých situacích je na obrazovce cursor i pointer. Když to
> pojmenuješ stejně, zaměříš pozornost uživatele na dvě místa naráz a to
> povede k rozdvojení osobnosti :-)

hm :-)

vyjádřil jsem se nedokonale

myslel jsem pochopitelně nerozlišovat, není-li to vyloženě potřeba, například
když hrozí ono rozdvojení osobnosti

zrecykluju-li příklad z minulého mailu:

"Mám super vytuněnou káru. A včera jsem si koupil ubercool zimní pneumatiky."
nebo je nutné "... zimní pneumatiky na auto."?

"V garáži po dědkovi stál traktor a embéčko. A taky jsem tam našel gumy na
traktor."
nebo "... našel gumy. - Jako prezervativy nebo na to embéčko (ty by se mi
hodily)? - Ne, gumy na traktor. - Aha, tak nic."

K.