[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 13:22:08 CEST 2010

> Více kurzorů/ukazatelů stejného typu zde zrovna neprobíráme a s
> problémem nesouvisí,

souvisí, jestliže chceš řešit otázku, jak uživateli sdělit, s čím má zrovna
hýbat - argument "matení" pak trošku ztrácí na vážnosti

krom toho, je tu drobná nejasnost, co se myslí stejným "druhem"/"typem" - je
řeč o tom, že se to chová "stejně jako myš", jak jsem to původně myslel, anebo
o tom, že náleží myším/touchpadům/jakýmkoliv jiným polohovacím zařízením?

> nehledě na to, že je to minoritní záležitost.

takže je správné to ignorovat? - tak proč se s tím vůbec někdo programoval?

> Tak sem dej nějaký argument, proč by neřešil. Já jsem tady zatím žádný
> takový neviděl.

padlo jich tu několik, tak si projdi archiv, nebudu dělat práci za tebe, že
bych je znovu opisoval

K.