[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Duben 26 00:22:30 CEST 2010

Dne Čt 22. dubna 2010 Marek Černocký napsal(a):

> Zde rozebíráme pojmy pro "textový kurzor", který je ovládán z klávesnice
> a primárně slouží k psaní textu. A "ukazatel myši", který je ovládán
> polohovacím zařízením a primárně slouží k práci s prvky GUI. (Doufám, že
> vzápětí někdo vytáhne nějakou atypickou situaci, kdy je "ukazatel myši"
> ovládán z klávesnice apod.)

> Tak jsem to nemyslel. Obecně jde o to, že u okrajových záležitostí tak
> nevadí delší opisy. Případně se pojem týká jen jednoho projektu, takže
> není zapotřebí jej sjednocovat ve slovníku.

no, fajn, takže je to přesně jak jsem si myslel, když se nám něco hodí do
krámu, tak je z toho najednou silný argument, zatímco analogickou situaci, kde
stejný argument jaksi moc nesedí, raději budeme brát úplně jinak, než abychom
uznali, že to s tou silou toho argumentu nebude tak žhavé ...

> Já v celém vláknu žádný neviděl. Nechci po tobě, abys ho za mě
> procházel. Nezapojoval bych se do diskuze, kterou jsem nesledoval nebo
> nečetl. Nejspíš považuješ za věcný argument něco, co já ne.

vždyť říkám, nemá smysl to sem opisovat - jestliže ses programově rozhodl
ignorovat názor protistrany a tudíž její argumentaci

hm, tenhle mail je asi dost zbytečný, už to k ničemu konstruktivnímu nevede

jen jsem si jaksi nemohl odpustit říct, že mi je dost blivno z toho, jak to tu
probíhalo - argument autoritou, ať si mladí něco přečtou, rovní a rovnější ...

ano, ode mě taky není hezké tahat to do osobní roviny ... nu, co už, lepší zas
být za vola než zůstat mlčící ovcí

K.