[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Duben 26 07:12:22 CEST 2010

Dne 26.4.2010 0:22, Karel Volný napsal(a):

> hm, tenhle mail je asi dost zbytečný, už to k ničemu konstruktivnímu nevede

Nevede, protože si neustále vedete svou.

> jen jsem si jaksi nemohl odpustit říct, že mi je dost blivno z toho, jak to tu
> probíhalo - argument autoritou, ať si mladí něco přečtou, rovní a rovnější ...

Nelze číst, aniž byste se naučil písmenka. Nelze psát dějepisnou knihu,
aniž byste dějepis nejprve znal. Stejně je to s informatikou.

Možná vám něco kvůli vašemu mládí uniká[*] (historický kontext, ve
kterém leží objasňující argumenty s vysvětlením), ale to neznamená, že
byste se měl stavět na zadní, když vám někdo něco vysvětluje a po vaší
druhé či třetí snaze neúspěšně argumentovat vám doporučí, abyste si o
tom něco přečetl.

> ano, ode mě taky není hezké tahat to do osobní roviny ... nu, co už, lepší zas
> být za vola než zůstat mlčící ovcí

Nadnesl jste heslo: "Jsem nevzdělanej, ignorující. Na radu zkušenějších
kašlu a stejně si to budu dělat po svým. Mí čtenáři jsou hlupáci, kterým
je to jedno. A oni se dozvědět stejně nic nepotřebují, protože já taky ne."

To je dost zlé. Zvlášť když poslední maily kolem sebe dost kopete a
zároveň děláte přesně to, co ostatním vytýkáte.

[*] Neférový argument, že jste "mladší" a starší vás jen "pruděj" jste
nadnesl vy. Stejně jako dost vašich podobných irelevantních argumentů.

--
                            Milan Keršláger
                            http://www.pslib.cz/ke/