[l10n-cs] kurzor vs. ukazatel

Marek Černocký marek na manet.cz
Pondělí Duben 26 10:33:14 CEST 2010

Karel Volný píše v Po 26. 04. 2010 v 00:22 +0200:

> no, fajn, takže je to přesně jak jsem si myslel, když se nám něco hodí do
> krámu, tak je z toho najednou silný argument, zatímco analogickou situaci, kde
> stejný argument jaksi moc nesedí, raději budeme brát úplně jinak, než abychom
> uznali, že to s tou silou toho argumentu nebude tak žhavé ...

Tuhle tvoji reakci nechápu. Jen jsem napsal, že nemá cenu do slovníku
řešit okrajové záležitosti, které používá jedna aplikace. Slovník vedeme
především kvůli konzistentnosti a když se daná věc používá jen v jednom
aplikaci, tak žádná nejednotnost nehrozí. Pokud se začne více stejných
kurzorů používat běžně, tak to můžeme řešit. Myslím, že jsem toho už
přeložil celkem dost a nikdy jsem na tuto věc nenarazil. Ty se s tím
běžně setkáváš? Pokud ano, nemám nic proti, abychom to tu diskutovali a
do slovníku zařadili. Pokud ne, tak se tady o tom povede diskuze (možná
i opět hádka), jejíž přínos bude roven nule.