[l10n-cs] boční vs. postranní panel

Martin Lukeš martin.meridius na gmail.com
Úterý Duben 27 18:39:56 CEST 2010

Sice zde ještě běží živá diskuze o kurzorech a ukazatelích, já bych ale rád
nakousl téma "bočního/postranního panelu". ... Než na to zapomenu. ;)

Na rozdílné názvy jsem narazil v Nautilu a Rhythmboxu, takže převážně
prostředí GNOME.
V Nautilu se levý panel (F9) označuje jako "Postranní panel", v Rhythmboxu
jako "Boční panel".
Firefox pouŞívå "Postranní liťtu", takŞe 1:0 pro Nautilus.

NenĂ­ to sice tak velkĂŠ vosĂ­ hnĂ­zdo, jako to do kterĂŠho jsem pĂ­chl minule,
ale myslím, že by určitě stálo za sjednocení.

Osobně jsem pro "Postranní panel".

---
S pozdravem Martin LukeĹĄ
P.S.: ProsĂ­m, ponechte historii komunikace.