[l10n-cs] bon vs. postrann panel

Martin Luke martin.meridius na gmail.com
ter Duben 27 18:48:24 CEST 2010

Mimochodem, všechny tři slovníky vizuálních prvků (KDE, GNOME i náš) mlčí o
"panelu", natož pak o postranním/bočním.
Tak mě napadá, že by to chtělo vyvodit nějaký závěr z diskuze "*bars"
http://lists.ubuntu.cz/pipermail/diskuze/2009-May/000564.html a doplnit jím
"běžný" a ,po skončení této diskuze, i "vizuální" slovník.

---
S pozdravem Martin Lukeš
P.S.: Prosím, ponechte historii komunikace.

HTML příloha byla odstraněna...

Dal informace o konferenci diskuze