[l10n-cs] Glosar pro Lokalize

Petr Kovar pknbe na volny.cz
Úterý Leden 5 19:45:56 CET 2010

marek na manet.cz, Mon, 4 Jan 2010 15:31:29 +0100 (CET):

(...)

> Ještě ideálnější by bylo, kdyby se někde/nějak vedl jeden slovník, ze
> kterého by se generovaly různé formáty (na web, tvůj glosář ...).

To by bylo výborné, ovšem asi to bude problém technického řešení vstupního
formátu. Teď je slovník na wiki, a to je řekl bych dosti nepoužitelné.
Možná, kdybychom měli ta data ve formátu slučitelném s katalogem zpráv,
čímž se trochu obloukem dostáváme k debatám, které jsme tu vedli tuším před
rokem...

Zdraví
Petr Kovář