[l10n-cs] removable devices

Vít Pelčák vit na pelcak.org
Středa Leden 6 21:59:05 CET 2010

2010/1/6 Marek Černocký <marek na manet.cz>:

> Nemountuje se něco, ale vždy souborový systém. Zařízení nebo médium je jen
> jeho nosičem a nesprávně se to zaměňuje. Ale co už s tím, to je jako
> bychom chtěli české novináře přesvědčit, že "hacker" znamená slušný
> programátor a ne podlý útočník.

Ten applet funguje asi takto:

V panelu mas ikonku. Kdyz na ni kliknes, vyjede lista, kde se
jednotliva zarizeni pripojuji. Pokud tam neni nic, je tam napsano
"Nezapojena zadna zarizeni".

Pokud se tam neco pripoji, zobrazi se to v te liste vsechno dohromady
(prislo by mi na hlavu, pokud by mela byt zvlast lista pro CD, pro
fotak i pro prenosny disk).

A ted babo rad. CD neni zarizeni.