[l10n-cs] Relace X Sezeni

Vladimír Burian vladimir.burian na email.cz
Pátek Leden 8 10:09:07 CET 2010

> Od: Vít Pelčák <vit na pelcak.org>
> Předmět: Re: [l10n-cs] Relace X Sezeni
> Datum: 08.1.2010 09:13:22
> jako relace.
>
> IMHO je relevantni ciste jako zdroj dalsich moznosti. Cili, ne jako
> argument "protoze to tak ma i MS".

Dobře, ale pokud by byly překlady napříč Českem jednotné, spoustu věcí by to usnadnilo. Třeba zmatky kolem překladu "tab" (ačkoli microsoftí "záložky" jsou také ukázkově mimo mísu).  Takže by to chtělo aspoň snahu o sjednocení. ;-)