[l10n-cs] Relace X Sezeni

Vladimír Burian vladimir.burian na email.cz
Pátek Leden 8 16:26:45 CET 2010

> Od: Vít Pelčák <vit na pelcak.org>
> Předmět: Re: [l10n-cs] Relace X Sezeni
> Datum: 08.1.2010 13:42:17

> Cituji tedy pro upresneni:
>
> Je to už skoro tři roky, ale názor zastávám zhruba stejný. V Mozille
> (FF/TB/SM) je panel zhruba v 550 řetězcích, dále se vyskytuje ve spoustě
> nápověd a řada uživatelů FF ho má zažraný pod kůží. Pokud by se podařilo
> přesvědčit MS (což jsem neúspěšně zkoušel) a sjednotit překlad
> Tab=Karta, rád(i) se s překladem přizpůsobím(e) a vše se pokusím(e)
> předělat. V opačném případě budu osobně věnovat energii raději jiným směrem.

A nebyla by větší snaha po sjednocení z řad Opery a IE, pokud by to bylo opravdu všude jako karta? Myslím Mozillu, Google, GNOME, KDE...a dokonce i ostatní produkty MS, kde také pojem karta již dlouho využívají. I odkazovaná terminologická databáze operuje s překladem karta.

Navíc ideální příležitost vidím při vydání Firefoxu 4.0.

> Cili dalsi hlas pro relaci. Udelam vycet.

Pokud se může počítat i můj hlas, byl bych pro relaci.

Vladimír Burian