[l10n-cs] KDE Software Compilation

Vít Pelčák vit na pelcak.org
Neděle Leden 10 13:25:39 CET 2010

2010/1/10 Karel Volný <kavol na seznam.cz>:

> čest práci!
>
> (taky u vás prší, takže místo venku na běžkách pobíháte po domě s vrtačkou,
> případně usedáte ke stroji?)

Tu v Praglu snezilo.Jsem na byte a dlabu komplet na vsechno.

> mně se v tomto významu slovo "kompilace" nelíbí - já vím, že je dnes zcela
> běžné, například místo dřívějších hudebních výběrů se vydávají kompilace, ale
> v IT to mám příliš pevně spojeno s překladem ze zdrojáků do binárek
>
> co raděj třeba "sbírka"?
>
> ... tedy pokud nepřijde nějaký politicky hyperkorektní úchyl, který to zamítne
> kvůli nevhodné zkratce SS

Na to mame vsichni od narozeni zabudovany filtr "Laugh out Moron", ne?

Ale byla by to prdel.

Uz to vidim jako zive. Zpravy na tn.cz:
"Odhaleni!!!!!!!! Tajemna skupina kolem neamerickeho Linuku zaklada
divizi SS KDE."

> balík, jedině balík! ;-)

Neprovokuj ;-) Nebo zase bude flame.

--