[l10n-cs] Logo L10n Wiki?

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
ter Leden 26 10:21:07 CET 2010

On Mon, Jan 25, 2010 at 09:16:28PM +0100, Jan Tojnar wrote:
> vytvořil jsem další verze (7, 7.sameheight a 8, 8.bold, 9).

Minusky se mi nelíbí, protože n je proti zbytku neůměrně malé a protože
l a 1 hned vedle sebe vypadají záhadně. Roztahování na stejnou výšku je
barbarství (nehledě na to, že kruh vlajky by měl mírně přesahovat spodní
a horní účaří, aby se vyrovnala světlost oblouku).

Jinak řečeno líbí se mi 8.svg.

Kdyby mělo být po mém, tak bych místo nablískané zeměkoule použil plochou
vlajku, jako je na 7. Já prostě styl web2.0 nemám rád. V každém případě musí
souhlasit barva obrysů písmen s vlajkou, jak je vidět na 7 nebo 8.

Kdyby jsme se přeci jen přiklonili k minuskám, tak bych hlasoval pro 7.

-- Petr