[l10n-cs] Fwd: Upozornění na expiraci domény - l10n.cz

Marek Černocký marek na manet.cz
Úterý Únor 8 13:51:35 CET 2011

Liberix by byl možná ještě lepší, nechce se zeptat někdo, kdo se s nimi
zná? Ale Ubuntu CZ může být klidně také.

Hlavně by bylo dobré dát do kontaktu v registraci maily na více lidí.
Když by bylo potřeba provést nějakou změnu, aby to neviselo na bedrech
jednoho člověka.