[l10n-cs] Open Source Conference / LinuxExpo

Petr Kovar pknbe na volny.cz
Středa Únor 9 23:16:51 CET 2011

David Kolibáč <david na kolibac.cz>, Mon, 7 Feb 2011 23:43:36 +0100:

> Zdar a sílu,
>
> prý* probíhá Call for Papers na Open Source Conference / LinuxExpo
> 2011 v Praze 19. dubna. Na LinuxAltu proběhla přednáška o lokalizaci
> už-nevím-koho (sorry), ale asi kvůli tomu, že byla proti něčemu dost
> atraktivnímu, skoro nikdo na ni nepřišel, natož laici. Tohle by mohla
> být další příležitost k popularizaci nebo já-nevím-čemu. Nechtěl by se
> toho někdo chopit? Sám bych tak učinil, ale nevím vůbec, jak na tom
> budu, mám se studiem krušné časy.

Tu přednášku/povídání jsem měl já. Můžu si něco podobného připravit i na
tuto konference, trochu méně vyhovující je pro mě fakt, že se akce koná v
pracovní den.

Uvidíme, jestli bude toto poněkud v pozadí stojící téma pro pořadatele
zajímavé, za návrh na přednášku ale člověk nic nedá, takže proč ne. :-)

Zdraví
Petr Kovář