[l10n-cs] Fwd: Upozornění na expiraci domény - l10n.cz

Petr Kovar pknbe na volny.cz
Středa Únor 9 23:19:27 CET 2011

Taky se spolu s Markem přimlouvám za přidání kontaktů na více osob,
abychom snížili rizika plynoucí z lidského faktoru.

Petr Kovář

Marek Černocký <marek na manet.cz>, Tue, 08 Feb 2011 13:51:35 +0100: