[l10n-cs] Open Source Conference / LinuxExpo

David Kolibáč david na kolibac.cz
Středa Únor 9 23:24:12 CET 2011

Super. Já budu mít nejspíš času dost, takže osobně bych případně neměl
problém udělat záskok.

Jenom kdyby to možná bylo víc pro masy. Třeba nějaké výsledky práce,
statistiky, ukázky špatných překladů a tak. Tamto na LinuxAltu mi
přišlo fajn, ale pro přítomné publikum, pro ty ve druhém sále by to
asi byla abstraktní nuda.