[l10n-cs] Repository

David Kolibáč david na kolibac.cz
Neděle Únor 13 22:29:15 CET 2011

> Pokud bychom se tu domluvili na jednotnem pojmenovani, byl bych za to rad.
Tak to jednoznačně.

Zatím jsem nabyl dojmu (prostřednictvím Google a pozorování článků na
webu a překladů), že se používá prakticky výhradně "repozitář", občas
"repositář". Pokud by se prosadil nějaký jiný termín, který by se
jednotně zavedl, nezlobil bych se, ale v tuto chvíli se mi "zdroj" a
"úložiště" zdají matoucí, případně příliš dlouhé "zdroj
balíčků/software", "úložiště balíčků/software").