[l10n-cs] Fwd: Upozornění na expiraci domény - l10n.cz

Petr Kovar pknbe na volny.cz
Neděle Únor 20 20:54:40 CET 2011

"vojtech.trefny na gmail.com" <vojtech.trefny na gmail.com>, Tue, 8 Feb 2011
11:41:38 +0100:

> Zdravím, už jsem o tom s Vaškem jednou mluvil a my (míněno čeští
> "ubunťáci" -- tj. Občanské sdružení Ubuntu pro ČR) tu doménu klidně
> budeme platit, jestli vám to bude vyhovovat.

Mohli bychom tedy doménu na sdružení převést, nejlépe i s uvedením kontaktů
na více osob, jak navrhoval Marek? Nikdo nebyl proti a expirace se nám
kvapem blíží (08.03.2011), takže abychom něco nezaspali...

Díky moc,
Petr Kovář