[l10n-cs] Příležitost při vydání GNOME 3?

Marek Černocký marek na manet.cz
Čtvrtek Únor 24 20:22:03 CET 2011

Vladimír Burian píše v Ne 30. 01. 2011 v 14:45 +0100:

> Jsem také pro postranní. Co se týče zbytku jsem neutrální, jen zastávám
> názor, že by se to mělo sjednotit.
>
> Vladimír Burian

Tak nám to zase nějak usnulo :-(

Já jsem byl pro „panel“ (pod „lišta“ si představuji něco úzkého, což
„bar“ vždy není - hlavně ty postranní). Ale většina tuším razila „lišta“
a klidně s tím budu souhlasit, hlavně když už se to pohne a sjednotí.

Tak co ostatní diskutující, vyjádřete se!