[l10n-cs] Příležitost při vydání GNOME 3?

David Kolibáč david na kolibac.cz
Pátek Únor 25 11:21:22 CET 2011

Dne 25. února 2011 10:56 Vít Pelčák <vit na pelcak.org> napsal(a):
> Kdyz uz jsme u toho, tak ve FF jsou Panely Taby.
Co to? "Karty" jsou tam jako "panely" a pak je tam "postranní lišta"
(záložky, historie) a "nástrojové lišty" ("lišta navigace", "lišta
záložek").

V Opeře koukám, že "panely" jsou ty postranní velké (záložky,
stahování, historie,...), "lišty" jsou ty malé ("adresní řádek" alias
"lišta průběhu", "lišta listů", "stavový řádek").