[l10n-cs] Příležitost při vydání GNOME 3?

Vít Pelčák vit na pelcak.org
Pátek Únor 25 11:31:25 CET 2011

Dne 25. února 2011 11:21 David Kolibáč <david na kolibac.cz> napsal(a):
> Co to? "Karty" jsou tam jako "panely" a pak je tam "postranní lišta"
> (záložky, historie) a "nástrojové lišty" ("lišta navigace", "lišta
> záložek").

Prohodil jsem to. Chtel jsem poukazat na to, ze "Tab" se ve FF
preklada jako "Panel". Asi to bude v GNOME nejcasteji pouzivany
prohlizec, tak aby byl zvolen termin, ktery by uzivatele nematl.

Otazka je, zda je lepsi prekladat GNOME tak, aby uzivatele nematlo
stejne oznaceni pro dve veci, nebo zatlacit na prekladatele FF aby to
konecne sjednotili (coz nevidim optimisticky jelikoz se tu k tomu uz
vyjadrovali).