[l10n-cs] Příležitost při vydání GNOME 3?

"Marek Černocký" marek na manet.cz
Pátek Únor 25 13:02:09 CET 2011

To se řešilo už několikrát. Překladatelé FF nechtějí přistoupit na překlad
Tab = Karta. Argumentují tím, že po internetu je rozeseta spousta článků a
návodů s výrazem "panel" a "karta" by uživatele mátla. S tím asi
momentálně nic nenaděláme a musíme to brát jako vyjímku.

Marv