[l10n-cs] Příležitost při vydání GNOME 3?

Pavel Franc pfranc na mozilla.cz
Pátek Únor 25 13:44:02 CET 2011

Dne 25.2.2011 13:02, "Marek Černocký" napsal(a):
> To se řešilo už několikrát. Překladatelé FF nechtějí přistoupit na překlad
> Tab = Karta. Argumentují tím, že po internetu je rozeseta spousta článků a
> návodů s výrazem "panel" a "karta" by uživatele mátla. S tím asi
> momentálně nic nenaděláme a musíme to brát jako vyjímku.
Tak jest. Ještě bych poznamenal, že v IE tomu zasejc říkají záložky a na
jakékoliv návrhy o sjednocení malý-měkký z vysoka kašle :(
Ale s kartou, jakožto se správným překladem pro tab, všude jinde
souhlasíme a plně ho podporujeme ;-)

Osobně jsem za bar = lišta. Tedy toolbar = nástrojová lišta, sidebar =
postranní lišta, mail bar = lišta pošty, atd ...
Jedinné, co bych rád z historických důvodů ponechal, je adress bar
(location bar) = adresní řádek.

Pavel Franc
Mozilla.cz