[l10n-cs] uživatel root

Martin Lukeš martin.meridius na gmail.com
Neděle Březen 20 21:42:53 CET 2011

Dobrý večer,

Se "správcem počítače" si dovolím NEsouhlasit.
Správců počítače (osob) může být několik (i když to tak v praxi nebývá),
kdežto uživatel (uživatelský účet) "root" je vždy jen jeden.
Například heslo se tak nastavuje právě pro uživatelský účet a ne pro
člověka.

Naopak souhlasím s překladem root = superuživatel.

---
S pozdravem Martin Lukeš