[l10n-cs] [slovník] About ( název aplikace)...

Ondřej Kolín ondrej.kolin na gmail.com
Sobota Prosinec 3 14:35:35 CET 2016

Mně se líbí varianta "O aplikaci Blablabla", vyhneme se zbytečnému
přechylování,které je sice u běžných aplikací běžné, ale já si nedovedu
představit vymýšlet skloňování pro všechny podprogramy, které projekt
Linux Mint vytváří.

Zdar,

Ondřej