[l10n-cs] [slovník] About ( název aplikace)...

Michal Stanke mstanke na mozilla.cz
Úterý Prosinec 6 07:41:51 CET 2016

Ahoj.

Výstup z včerejší diskuze
<https://riot.im/app/#/room/#l10ncz:matrix.org/$14809645883933225XsXEB:matrix.org>:
upřednostňovaný překlad je "O aplikaci XYZ", protože nepotřebuje
skloňování (vymýšlet ani technicky zajistit v případě placeholderu).
Varianta "O XYZku" je volitelná.

Necháme ještě čas do konce týdne a pak zahrnu do slovníku.

Michal Stanke