[l10n-cs] [slovník] clear, remove

Michal Stanke mstanke na mozilla.cz
Úterý Prosinec 6 07:57:32 CET 2016

Ahoj.

Výstup z včerejší diskuze
<https://riot.im/app/#/room/#l10ncz:matrix.org/$14809645883933225XsXEB:matrix.org>:
tady jsme trochu bojovali, jaké jsou přesné významy. Jan Tojnar přinesl
argument komplementárních slov - populate/clear, add/remove,
create/delete. Vyšlo nám z toho toto:

  * clear = vymazat, vyčistit; odebrat všechny položky ze seznamu, celý
    obsah vstupního pole případně nějaké plochy
  * remove = odebrat, odstranit; odebrat položku ze seznamu vs.
    odstranit soubor (bez předpokladů, co se pak s daty stane)
  * delete = smazat; objekt nenávratně zmizí

Odebrat vs. odstranit by potřebovalo ještě ujasnit a učesat co se týče
vysvětlení a poznámky do slovníku. Naše myšlenka byla taková, že adresu
ze seznamu příjemců e-mailu budu odebírat a z adresáře ji budu
odstraňovat. Podobně tak soubor z disku je už zažité odstranit.

Necháme ještě čas minimálně do konce týdne, spíš déle, a pak zahrnu do
slovníku.

Michal Stanke