[l10n-cs] [Orgs] program LinuxDays na poslední chvíli

Petr Krcmar petr.krcmar na iinfo.cz
Čtvrtek Září 15 11:39:11 CEST 2016

Ahoj, program se sestavuje. Pracovní verze (nedávat nikam ven!) je na webu:

https://www.linuxdays.cz/2016/program_beta/

Napadlo nás takové řešení, že bychom všechny vaše věci dali k sobě do
otevřené místnosti na jeden den. Už to tam trochu je, ale rozházené a
chtělo by to sjednotit k sobě. Přidal jsem tam i tu diskusi
překladatelské skupiny. Co myslíš?

--
Petr Krčmář

šéfredaktor serveru Root.cz

Vydavatel:
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6
tel: 277 004 600 | fax: 277 004 601 | WWW: http://www.iinfo.cz/